-مجلس نهم:173

طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: امام جمعه موقت طبس ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، بیان کرد: امروز مردم سران فتنه را شناخته‌اند و از این افراد و امثال آنها متنفر و بیزارند، که مردم این تنفر خود را در نهم دی ماه سال 1388 با حضور هوشیارانه در صحنه نشان داده و چشم فتنه را کور کردند.


"حجت‌الاسلام احمد مؤدب" در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب کردن، حق و وظیفه یک ملت است و مردم در جریان انتخابات باید به دور از هرگونه نفع شخصی و انگیزه‌های حزبی و مادی، تنها رضای الهی را ملاک قرار داده و بر این اساس انتخاب کنند تا انتخابشان ارزشمند و جاودانه باشد و مورد رضای خداوند قرار گیرد.

خطیب جمعه طبس با توصیه به کاندیداهای انتخابات مجلس نهم گفت: اگر شخصی احساس می‌کند که توانایی انجام مسئولیتی را دارد باید به صحنه آمده و خود را مطرح کند، اما این مطرح کردن نباید از روش‌های نامشروع دنبال شود و کاندیداها به فکر فردای قیامت هم باشد.

وی افزود: طبیعی است هر کاندیدایی خود را اصلح می‌داند، اما کاندیداها تنها باید رضای الهی و خدمت را هدف خود قرار داده و بدانند که به زور نمی‌توان خود را بر مردم تحمیل کرد.

خطیب جمعه موقت طبس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، بیان کرد: امروز مردم سران فتنه را شناخته‌اند و از این افراد و امثال آنها متنفر و بیزارند، که مردم این تنفر خود را در نهم دی ماه سال 1388 با حضور هوشیارانه در صحنه نشان داده و چشم فتنه را کور کردند.

نمازگزاران با سردادن شعارهایی مانند "این نهم دی ماه است، پیروز حزب‌الله است" و "سران فتنه سبز، اعدام باید گردند" و "آمریکا مرگت باد، منافق ننگت باد" یوم الله 9دی را گرامی داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا